vrijdag 1 oktober 2010

Nog even online @home

Nog een klein, laatste berichtje vanuit Nederland. Zo gemakkelijk als dat hier nog kan: je zet je pc aan en meteen online. Dat zal de komende tijd anders zijn. Ik zal me in Uganda goed realiseren welk een luxe het is om, zonder dat je het je bewust bent, voortdurend on- en offline kan werken.
Om een aan mij veelgestelde vraag van de laatste weken te beantwoorden: Uganda heeft een oppervlakte van 236.000 km². Dat is 7 x Nederland. Verder is het er 1 uur later als in Nederland. Als de wintertijd bij ons in gaat, dan is er 2 uur tijdsverschil.

Mijn tas is gepakt en in plaats van balpennen om uit te delen aan de kindertjes, kreeg ik USBsticks mee van mijn familie. Ik hoop er nijvere studenten blij mee te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten