woensdag 6 oktober 2010

Project Kawempe Youth Center

De gids, Tim, die mij maandag rondleidde in Kampala, is verbonden aan het Kawempe Youth Center. Het is een project waar allerlei activiteiten georganiseerd worden voor jongeren. Er is een bibliotheek, zowel voor kleine kinderen als voor studenten. Voor ongeveer 2 euro per maand kunnen ze boeken lenen, gebruik maken van de studieruimte en deelnemen aan computerlessen. Ik ben vergeten foto's te maken daar.... s'Avonds heb ik Tim blij kunnen maken met het lesmateriaal dat ik digitaal bij me heb. De eerste twee USBsticks zijn dus inmiddels gedoneerd, via Tim aan Kawempe.
Al het lesmateriaal heb ik er opgezet (thx to Kelvin van VNN!!). Daarnaast heb ik Tim blij kunnen maken met het kopiƫren van mijn muziek op een tweede stick. O.a. met hele oevre van Bob Dylan (thx JW!!). Hij wist niet wat hij zag!! En daarnaast nog vele gigjes aan voor hem onbekende en bekende muziek. Film en muziek downloaden is hier nog niet echt ingeburgerd omdat, als er al internetverbinding is, dit super traag gaat.
Zoals ik het nu zie, zal ik zeker terug gaan naar Kawempe en het contact met Tim onderhouden.

Voor meer belevenissen in Kampala, zie de foto's (slideshow hiernaast is ook link naar Flickr). Ik heb nu wat tekst bij de foto's geschreven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten