zaterdag 25 december 2010

Afscheid Nkokonjeru

Het netbook dat we met behulp van donaties hebben gekocht, is aangeboden aan de gehandicapten van Providence Home in Nkokonjeru.
We hebben er een feestelijke bijeenkomst van gemaakt. Het was tevens mijn afscheid en daar hadden ze, ondanks dat er al velen op kerstverlof waren, nog veel aandacht aanbesteed. Afscheidsliedjes, speeches, dans: ik werd echt in het zonnetje gezet door de gehandicapten, de Sisters en de kinderen (dit zijn weeskinderen die ook ingezet worden om de gehandicapten te verzorgen). Het netbook heb ik officieel overhandigd aan Simon. Het was ontroerend om te zien hoe hij en de anderen erop reageerden. Simon had zelf ook nog een cadeautje voor me ingepakt: Voor madam Jacky. From Student Simon.

De Amerikaanse vrijwilligster Ann neemt het stokje van me over en houdt het netbook in beheer. Op het (gele) bordje dat we ophingen, staat:

Computer education in Providence Home is build up in 2010. Dutch and Belgium Families donated a computer netbook, especially for those whose disabilities make it difficult to work on a desktop pc.

Namens de bewoners van Providence Home: bedankt voor jullie donatie!

2 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat de bewoners van Providence Home er veel plezier aan mogen beleven en dat jouw inzet voor hen verder mag gaan.
    God bless them.
    Merry Christmas and a Happy New Year.
    Je zus Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Jack,

    Geweldig gedaan,iets tastbaars wat "moet" blijven voortbestaan. Mooi dat vrijwilligster Ann het overneemt.
    Een goed afscheid met een lach en een traan...

    Liefs, Len

    BeantwoordenVerwijderen