woensdag 3 november 2010

Een soort van vakantie

Mijn vriendin Marleen is gearriveerd en brengt mij een bezoek van tien dagen. Naast een vrolijk weerzien bracht ze ook een tas vol spullen mee voor mij. O.a. kopieen van lesmateriaal die mijn VNNcollega’s in een prachtig jasje hebben gestoken. Dat zal hier zeer dankbaar worden ontvangen.
Met de komst van Marleen krijgt mijn verblijf een ander wending, een soort van vakantie. De komende dagen gaan we naar de stad Jinga en daarna gaan we een naturetrip doen in het park Lake Mburu (zuid west Uganda). Hierdoor zal ik de komende dagen mijn blogs minder vaak schrijven.

6 opmerkingen:

  1. Lieve Jacky,

    Het is te hopen dat je mooie dieren gaat zien en dat je ze op meer afstand kan houden dan in je eigen onderkomen.
    Veel plezier met Marleen, ook voor haar de groeten van

    Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Jacky en Marleen,

    Een goede tijd gewenst! Het lijkt me bijzonder om dit zo samen te beleven en de ervaringen te kunnen delen met elkaar.

    Groeten uit Groningen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Jacky,

    Nu lekker even ontspannen en genieten! Het was toch ook een beetje bedoelt als vakantie?
    Veel plezier samen.
    Kus van zus Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha lieve Jac,

    Ik heb al weer een poosje niet gereageerd, maar ik lees je blog heel trouw...erg leuk om te lezen wat je zoal meemaakt!
    Ik wens je ook een hele fijne tijd met Marleen!
    Veel liefs, Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jambo Jacky,

    Habari? Wat maak jij veel mee zeg, heb even weer bijgelezen:) Al die huisdieren daar, eigenlijk is een hond of kat maar saai. Fijn dat je een aantal jongeren iets bij kunt brengen op computergebied. En je houdt er ook nog leuke contacten aan over op Facebook. Heb je je hart al verloren aan een leuke volunteer?
    Leuk dat je nu bezoek hebt! Heb je al met haar op de boda boda gezeten? Veel plezier op trip, ben benieuwd welke wilde dieren jullie spotten.

    Kwaheri!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne vakantie Jacky, geniet er van. Die drie maanden zijn zo omgevlogen en je ging toch ook om zelf een beetje bij te komen. Tot gauw, jet

    BeantwoordenVerwijderen