vrijdag 10 september 2010

Social media en malarone

Vandaag een beleidsdag gehad met eigen afdeling. Inhoud en humor wisselden elkaar af. In mijn onderwerp krijgt social media, het delen van kennis en informatie, de aandacht. Hierin moesten de Ugandezen er ook aan geloven: mijn directe, vrouwelijke collega's wensen ook mee te doen in de avonturen die ik met de negers ga beleven: delen die hap! Mee terugnemen naar Nederland mag ook. Welnu, ik zal mijn best doen om openhartig te zijn over de mensen die ik ga ontmoeten. Een van de redenen is immers om meer kennis op te doen over een andere cultuur. En zoals ik in eigen land propageer: informatie delen en kennis samen opbouwen.

Malariapillen

Verder de Malariapillen opgehaald. Heb voor Malarone gekozen. Is duur, en iedere dag een pil slikken. Maar het is volgens zeggen minder een paardenmiddel dan Lariam. Van dat laatste kun je depressief of psychotisch worden. Dat risico wil ik daar niet lopen dus vooruit, ik zeul 100 pillen mee. Heb op de strips de dagen van de week gezet want ik weet nu al dat ik me geregeld zal afvragen of ik nu wel of niet mn dagelijkse pilletje geslikt heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten